Tidig och trött

Är upp för tidigt även fast jag är trött. Hatar detta, har vaknat tidigt nu flera dagar i rad! :S
I alla fall så är jag på ganska bra humör, även fast jag satt uppe till 12.00 igår för att kolla på två avsnitt av Criminal Minds.
Idag vet jag inte vad jag ska göra.. Var jätte sugen på att gå på bio idag och se Snow White And The Hustman, men har inte tillräckligt med pengar till det. :( Kristen Stewart är med i den, så jag vill JÄTTE gärna se den!
Men jag får sitta och fundera över vad jag önskar mig mer förutom en One Piece och ett Guld kort på Gröna Lund, för imorgon fyller jag år! :D
Nu börjar jag spåra ur, så jag avslutar detta inlägg nu.
Hörs! ♥
Jag måste få se den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0