Köpt lite saker..

Just nu åker jag bil med mamma ner till mormor & morfar! Vi ska övernatta där en natt, för imorrn ska jag (&line,rebecka,elin,linda&sandra) till sjöis! Kommer nog bli dålig uppdatering när vi e där. Men kanske slänger in en liten bild på hästen jag fått! Beror på om det är nån bra täckning, vilket det inte brukar va. ;) Haha!
Men jag har köpt lite saker på "bilfärden". Först svängde vi förbi v-by och köpte en ny bikini och ett par flipp - flopp. Allt i race-marine :) LOOOVE the bikini! :D
Sen i Nyköping stanna vi på hööks och köpte en brun tunn jacka som skyddar mot vind och #1 x2 pack med stövelstrumpor och ett par vanliga strumpor.

Sorry för att jag typ försvunnit från bloggen i några dagar, men behövde lixom en liten paus!

/Amanda

Am i dreaming?:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0