Här sög uppdateringen..

Sorry för att uppdateringen sög idag, men har haft så mycket kul! ;)
Idag började ''skolan'' 08.30, men vi slutade 11.30. Efter skolan gick jag, Line, Josefin och Frida förbi min, Line och Fridas gammla skola. Hände absolut ingenting där, så det var tråkigt. :S
Så vi gick till bussen och jag & Line gick av en station efter. Vi drog hem till mig och hade det gött! :love: Jag och Line bakade och hoppade studsmatta. Sedan kom Amanda hit och hoppade studsmatta med oss. :)
Line och Amanda åkte sedan hem och pappa åkte till Jönköping för ungefär en halvtimme. Just nu sitter jag och äter pannkakor medans jag kollar på tv. :P
Orkar inte blogga mer, hörs imorgon!
Gammal bild på mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0